شیر برقی اس ام سی ژاپن سلونویید ولوو smc

شیر برقی smc مدل sy9120_5lz_03

تماس بگیرید
بدنه شیر برقی 5 پورت تک واحدی سری SY9000 (SY9120-5LZ-03)   مدل: شیر برقی تعداد درگاه : ۵ پورت نوع

شیر برقی smc مدل vg342_5dz

تماس بگیرید
شیر برقی smc مدل vg342_5dz مصرف برق کم. 4 وات DC (استاندارد)، 1.8 وات DC (نوع مصرف برق کم) عملیات

شیر برقی smc مدل sy120_5yo_02

تماس بگیرید
شیر برقی smc مدل sy120_5yo_02 ・با توجه به افزایش جریان، اندازه شیر را می توان کاهش داد! باعث صرفه جویی

شیر برقی smc مدل sy5120_5yo_01

تماس بگیرید
شیر برقی smc مدل sy5120_5yo_01 مدل شیر یرقی کاربرد یک بار استفاده تعداد پورت ۵ عدد جهت نصب مستقیم مشخصات

شیر برقی smc مدل sy3120_5lz_m5

تماس بگیرید
شیر برقی smc مدل sy3120_5lz_m5 * انواع 110 ولت AC و 115 ولت AC قابل تعویض هستند. انواع 220 ولت

شیر برقی smc مدل vt317_5d_02

تماس بگیرید
شیر برقی smc مدل vt317_5d_02 مدل شیر یرقی کاربرد یک بار استفاده تعداد پورت 3 عدد جهت نصب مستقیم مشخصات

شیر برقی smc مدل vt307_4g_01

تماس بگیرید
شیر برقی smc مدل vt307_4g_01 مدل شیر یرقی کاربرد یک بار استفاده تعداد پورت 3 عدد جهت نصب مستقیم مشخصات

شیر برقی smc مدل vt307_5d_01

تماس بگیرید
شیر برقی smc مدل vt307_5d_01 ویژگی ها: · شیر برقی 3 پورت پاپت مستقیم · پشتیبانی از عملکردهای مختلف شیر

شیر برقی smc 

یک شیر برقی smc توسط مهندسان برای کنترل جریان سیال در یک سیستم به صورت مستقل و از راه دور استفاده می شود و در نتیجه نیاز به بسته شدن و باز کردن دستی دریچه ها را از بین می برد. محیط جریان می تواند آب، هوا، گاز، روغن، بخار یا مبرد باشد.شیر برقی smc از ابزارهای کارکردی در سیستم پنوماتیک است. یک شیر کنترل گر بوده که مسئولیت کنترل هوا و میزان فشار آن در این سیستم را بر عهده دارد. با توجه به اهمیت و کاربرد این شیر برقی در این مقاله به بررس آن خواهیم پرداخت.

کاربردهای شیر برقی smc

دریچه های برقی چه فشار زیاد و چه کم و یا کاربرد دبی کوچک تا زیاد، در بسیاری از فرآیندها کمک می کنند. در زیر نمونه‌هایی از جایی که دریچه‌های کنترل برقی برای کنترل فشار، جهت و جریان رسانه در فرآیندها استفاده می‌شوند، قرار میدهیم.

  • محرک های پنوماتیکی
  • تولید مواد غذایی و آشامیدنی
  • سیستم های تبرید تجاری
  • سیستم های آبیاری
  • ماشین ظرفشویی و سایر ماشین های لباسشویی
  • تجهیزات پزشکی و دندانپزشکیشیر
  •  

کاربرد شیر برقی smc در صنعت

کاربردهای شیر برقی smc در طیف وسیعی از صنایع از دستگاه های قفل کننده ساده گرفته تا عملکرد سریع لیزری، گیربکس های خودرو، مکانیسم های رهاسازی هوافضا، دستگاه های گیره پزشکی گرفته تا انحراف های صنعتی متفاوت است.

قفل کردن برنامه ها

شیر برقی اغلب در مکانیزم های قفل استفاده می شود و دامنه کاربردهای قفل شامل بسیاری از صنایع می شود.

کاربردهای آشکار آن عبارتند از قفل درب ها، در هتل ها، دفاتر و مناطق امن، ماشین های فروش خودکار، سیستم های دسترسی از راه دور، چرخ گردان، پارک خودرو و موانع دسترسی.

فهرست گسترده است. چفت شدن می تواند مکانیکی یا مغناطیسی باشد و عملکرد اصلی می تواند برای کاربرد مناسب باشد که شامل شیر برقی تک اثر، شیر برقی دوپایا، شیر برقی دو جهته یا شیر برقی نگهدارنده باشد.

برنامه های کاربردی خودرو

اتوماسیون در خودروها اکنون بیش از هر زمان دیگری رایج است.

بیشترین استفاده از شیر برقی smc یک دستگاه اینترلاک برای ادغام در انتخابگر درایو گیربکس اتوماتیک است. این عملکرد از انتخاب “درایو” بدون دریافت سیگنال آزادسازی از پدال ترمز جلوگیری می کند. استارت فقط در صورت پارک شدن امکان پذیر است.

کاربردهای مشابه شامل اینترلاک ستون فرمان با احتراق با انتخاب دنده است. از دیگر کاربردهای شیر برقی smc می توان به قفل درب بنزین، مکانیسم های آزادسازی سرگرمی در خودرو، پایه های موتور ضد لرزش، کنترل تهویه مطبوع و سیستم های امنیتی اشاره کرد.

کاربردهای خودرو فقط برای خودروها نیست. ما شیر برقی smc را برای ادغام در کنترل های جوی استیک برای ماشین آلات کشاورزی، برای سیستم های کامیون و بسیاری دیگر از کاربردهای خودرو عرضه می کنیم.

شیر برقی smc محصول کشور ژاپن

شاید علاقه مند باشید: شیر برقی festo

The price of the smc solenoid valve
کاربردهای پزشکی

کاربردهای برقی پزشکی دقت بالایی از نظر نیرو و ضربه و استانداردهای سختگیرانه ای را می طلبد که قابلیت اطمینان و عمر طولانی را تضمین می کند.

نمونه های معمولی عبارتند از دستگاه های دیالیز، تجهیزات دوز و دستگاه های سنجش فشار خون.

در داخل دستگاه های دیالیز، دو شیر برقی پشت سر هم برای کنترل سطوح مختلف جریان خون در طول فرآیند دیالیز عمل می کنند. لوله های پلاستیکی که خون را حمل می کنند با سرعتی از پیش تعیین شده تحت فشار قرار می گیرند.

در اینجا نمودار ضربه نیرو تعریف شده توسط برنامه کاربردی استفاده بهینه از فناوری شار مغناطیسی را می طلبد.

ماشین های دوز ساده معادل عملکرد مکانیکی یک سرنگ هستند.

با وجود کاربرد ساده، سرعت ضربه و مشخصات نیروی یک شیر برقی دوز بسیار مهم است. این تضمین می کند که دوز می تواند مستقیماً در بدن انجام شود.

برنامه های کاربردی راه آهن

کاربردها در صنعت راه‌آهن بسیار متنوع هستند، از جمله عملکردها در لوکوموتیوها، انبارهای نورد، خطوط، سیگنال‌ها و توزیع نیرو و همچنین کاربردهای عمومی در تعمیر و نگهداری و ساختمان.

مدل‌های چرخش مسافر که توسط بلیط‌ها کار می‌کنند، از شیر های برقی smc خطی دوپایا نوع استاندارد استفاده می‌کنند که برای عمر طولانی انتخاب شده‌اند.

اینترلاک های ایمنی در درب های خودروی سواری از مکانیزمی استفاده می کنند که با شیر برقی smc کار می کند که از راه دور توسط مدیر قطار کنترل می شود.

اینها نمونه هایی از تجربیاتی است که ما در صنعت راه آهن داریم.

Buy smc solenoid valve

کاربردهای صنعتی

استفاده از شیرهای برقی smc گسترده است. هر جایی که برای رسیدن به یک حرکت به نیروی الکتریکی نیاز باشد، به یک کاربرد برای یک شیر برقی تبدیل می شود.

برخی از نمونه های کلی استفاده عبارتند از: قفل کردن، برش دادن، بستن، مشت زدن، موقعیت یابی، منحرف کردن، نگه داشتن یا چرخش.

برسی شیر برقی smc

نحوه کنترل هوا و فشار توسط این شیر برقی از طریق انرژی الکتریکی و تغییر موقعیت ورودی رخ می می دهد. سیگنال های ولتاژی به عنوان ورودی های این شیردر طبقه ورودی های الکتریکی قرار دارند. کاربرد این شیر در صنایع و شرکت های مختلف گسترده است؛ زیرا در این شرکت ها همواره جریاناتی از هوا و گاز وجود دارد که به کنترل نیاز دارند. شیر برقی smc قادر است به صورت انفرادی یا از طریق به کار گیری در کنار دیگر شیرها عمل کنترل را به طور صحیح انجام دهد.
به دلیل مغناطیس موجود در این مدل از شیر برقی، امکان کنترل گری از دور مهیا می باشد. به علاوه می توان با استفاده از این شیر برقی در مواقع حساس جریانات برقی دستگاه ها و سیستم های مختلف موجود در صنعت را قطع یا وصل نمود. وجود درصد پایین خطا در این شیر برقی باعث شده بتوان از آن در مدارات سیستم های حساس که به تمرکز و دقت نیاز دارند، استفاده شود.

 

خصوصیات شیر برقی smc

ویژگی ها و خصوصیات نهفته در شیر برقی smc باعث شده که صنایع و کارخانه های گوناگون در سطح کشور، راغب به استفاده از آن باشند. این ویژگی های را می توان به ترتیب زیر توضیح داد:
کاملا دقیق در کنترل
این شیرها می توانند جریانات هوایی در سیستم را کاملا دقیق پشتیبانی و کنترل نمایند.
بالا بودن سرعت در کار
برخی از فعالیت ها به سرعت عمل بالا نیاز دارند. این مدل از شیر برقی قادر است نسبت به تغییرات رخ داده عکس العمل های سریعی نشان دهد.
استقامت محیطی زیاد
استقامت این مدل از شیر باعث شده عوامل محیطی نظیر گرد و خاک ودیگر موارد نتواند بر عملکرد آن ها تاثیر منفی بگذارد.
دوام
زمانی که از شیر برقی smc در سیستم های پنوماتیک استفاده می کنید مطمعن باشید که مدت های طولانی امکان استفاده از آن را دارید.
برخورداری از ایمنی مطلوب
زمانی که اخلال و نقصی در سیستم ها رخ دهد، امکان خارج کردن این شیرها از جریان به وسیله کنترل های الکتریکی وجود دارد.
امکان متصل کردن آن به سیستم های گوناگون کنترل
ورودی های الکتریکی شیر برقی smc آن ها را قادر می سازد تا به سیستم ها و تجهیزات کنترلی دیگر اتصال یابند.
گوناگونی ابعاد و مدل
با توجه به این که استفاده از این شیر برقی محدود به یک صنعت نیست آن را در ابعاد و اندازه های مختلف می سازند تا هر سیستم بر اساس نیاز بتواند برای کنترل متغییرهای ورودی خود از آن استفاده کند.

برای همکاری و دریافت لیست قیمت 

قطعات تشکیل دهنده شیر برقی smc

1) بدنه شیر: بدنه شیری است که شیر برقی به آن متصل است. این شیر معمولاً در خط لوله جریان فرآیند متصل می شود تا جریان سیال خاصی مانند مایع یا هوا را کنترل کند. به طور معمول جریان از شیر توسط دسته کنترل می شود، اما در مورد شیر اتوماتیک، شیر برقی اس ام سی به شیر وصل می شود.

2) دریچه ورودی شیر: دریچه ای است که سیال از طریق آن وارد شیر اتوماتیک می شود و از اینجا می تواند وارد فرآیند نهایی شود.

3) پورت خروجی: سیالی که اجازه عبور از شیر اتوماتیک را دارد از دریچه خروجی شیر را ترک می کند. شیر برقی جریان سیال را از درگاه ورودی به درگاه خروجی کنترل می کند. درگاه خروجی در نهایت به فرآیندی که سیال مورد نیاز است متصل می شود.

4) سیم پیچ/سلونوئید: این بدنه سیم پیچ برقی است. بدنه سیم پیچ برقی استوانه ای شکل و از داخل توخالی است. بدنه با روکش استیل پوشانده شده و روکش فلزی دارد. در داخل شیر برقی سیم پیچ برقی وجود دارد.

شیر برقی smc 0.72 x 0.48 x 0.48 inches

5) سیم پیچی سیم پیچ:

شیر برقی اس ام سی شامل چندین دور سیم لعابی است که به دور مواد فرومغناطیسی مانند فولاد یا آهن پیچیده شده است. سیم پیچ شکل استوانه توخالی را تشکیل می دهد. از بیرون این سیم پیچ با پوشش فولادی پوشانده شده و در داخل قسمت توخالی پیستون یا پیستون وجود دارد که حرکت آن در داخل فضای توخالی توسط فنر کنترل می شود.

6) سیم های سربی: اتصالات خارجی شیر برقی smc هستند که به منبع برق متصل می شوند. جریان از این سیم ها به شیر برقی smc تامین می شود. هنگامی که شیر برقی برق می‌گیرد، جریان از طریق این سیم‌ها به شیر برقی اس ام سی می‌رسد و هنگامی که شیر برقی قطع می‌شود، جریان جریان متوقف می‌شود.

7) پیستون یا پیستون: 

این قسمت فلزی گرد جامد استوانه ای شکل است و در قسمت توخالی شیر برقی قرار می گیرد. هنگامی که جریان الکتریکی از شیر برقی smc عبور می کند، میدان مغناطیسی در داخل فضای توخالی ایجاد می شود. به همین دلیل پیستون تمایل به حرکت عمودی در فضای توخالی دارد. هنگامی که جریان الکتریکی به شیر برقی اس ام سی قطع می شود، میدان مغناطیسی متوقف می شود و پیستون به دلیل نیروی فنر در محل موجود باقی می ماند.

شیر برقی smc دارای دو قسمت است، شیر برقی و بدنه شیر. خود شیر برقی smc حاوی یک سیم پیچ القایی الکترومغناطیسی است که یک مرکز آهنی (پیستون) را احاطه کرده است.

برای یک شیر برقی که “به طور معمول باز” است، دریچه در صورت قطع برق بسته می شود. برای “باز کردن” شیر، یک جریان میدان مغناطیسی را فعال می کند و شیرجه را حرکت می دهد. اما هنگامی که دریچه به طور معمول بسته است، یک جریان انرژی زا پیستون را بلند می کند تا دهانه را باز کند و به رسانه اجازه می دهد از طریق شیر جریان یابد.

کاربرد شیر برقی smc

تفاوت شیرهای برقی اس ام سی با سایر شیر های برقی‌ بازار

شیر برقی smc  دارای طیف مختلفی ازانواع شیرو کارکردهای مختلف است که توانسته نیاز های کاربران را بر اساس شرایط مختلف تامین کند. از آنجایی که شیرهای برقی برای بسیاری از کاربردها بسیار مفید هستند، طرح های متفاوت عملکردهای متفاوتی را انجام می دهند. پنج نوع شیر برقی smc رایج در زیر توضیح داده شده است.

  1. شیرهای عمل مستقیم

شیر برقی smc مستقیم (یا با عملکرد مستقیم) ساده است و معمولاً برای کاربردهایی با دبی نسبتاً کم استفاده می شود. برای عملکرد خود، به فشار خارجی بستگی ندارد. هنگامی که فعالیت الکترومغناطیسی در سیم پیچ، پیستون را به سمت بالا می کشد تا به رسانه اجازه عبور دهد (یا برعکس برای دریچه های معمولاً باز) با عمل مستقیم باز می شود.

شیرهای مستقیم اثر حداقل فشار کاری یا اختلاف فشار ندارند. قطر روزنه (همراه با نیروی مغناطیسی اعمال شده به شیر برقی) میزان جریان و حداکثر فشار کاری را تعیین می کند.

  1. شیرهای پایلوت

شیرهای پایلوت (همچنین به آنها “سروی کار” یا “پلوت کار” نیز می گویند) دریچه هایی با عملکرد غیر مستقیم هستند. باز و بسته شدن این شیرها با دیفرانسیل فشار متوسط اتفاق می افتد، بنابراین فشار 0.5 بار حداقل است. شیرهایی که به صورت پایلوت کار می کنند به انرژی الکتریکی کمتری نیاز دارند، با سرعت کمتری کار می کنند و برای باز ماندن به توان کامل نیاز دارند. این شیرهای برقی برای کاربردهایی با دبی بالا و فشار مناسب مناسب هستند.

فرآیند جریان شیر غیر مستقیم یک جهته است. بین درگاه های ورودی و خروجی یک غشای لاستیکی وجود دارد که دارای یک سوراخ کوچک برای جریان دادن رسانه از ورودی به محفظه بالایی است. تقویت محفظه فشار اضافی به شیر برقی های کوچکتر اجازه می دهد تا سرعت جریان زیادی را مدیریت کنند.

هنگامی که شیر معمولاً بسته است، فشار ورودی از بالای غشا و فنر نگهدارنده بالای آن آن را بسته نگه می دارد. هنگام روشن شدن شیر برقی smc، روزنه خلبان باز می شود و فشار بالای دیافراگم کاهش می یابد. این یک اختلاف فشار در دو طرف غشا ایجاد می کند و باعث می شود که آن را بلند کند تا محیط بتواند از ورودی به درگاه خروجی جریان یابد. برای یک شیر “معمولا باز”، این فرآیند با همان قطعات کار می کند، اما برعکس.

smc selonoid valve

  1. شیرهای دو طرفه smc

شیرهای دو طرفه رایج ترین نوع شیر کنترل برقی هستند. دو پورت وجود دارد: پورت حفره و پورت سوراخ بدن. هر پورت به طور متناوب برای شروع و توقف جریان رسانه استفاده می شود.

یک شیر دو طرفه به صورت “معمولا باز” یا “به طور معمول بسته” تنظیم شده است. شیرهای دو طرفه معمولاً بسته بیشتر رایج هستند و تا زمانی که انرژی الکتریکی باعث باز شدن دریچه شود بسته می مانند.

شیر برقی smc معمولی بسته رایج ترین است و تا زمانی که منبع تغذیه باعث باز شدن آن نشود، بسته باقی می ماند. شیر معمولاً باز به طور پیش فرض باز است تا زمانی که منبع تغذیه شیر را ببندد. هنگامی که برق قطع می شود، شیر دوباره به حالت پیش فرض خود باز می شود.

  1. شیرهای سه طرفه

طراحی شیرهای برقی سه طرفه شامل سه پورت می باشد. شیر سه طرفه برای عملیاتی که نیاز به فشار متناوب و کامل دارند، به خوبی کار می کند. فقط دو پورت را می توان در یک زمان مشخص وصل کرد. در زیر تنظیمات مختلف مربوط به یک شیر سه طرفه وجود دارد.

تنظیم اختلاط (دو ورودی و یک خروجی): هنگامی که پیستون حالت بدون برق دهانه پایین را مسدود می کند، رسانه از ورودی بالا به خروجی جریان می یابد. هنگام روشن شدن، پیستون به سمت بالا می‌کشد تا خروجی بالایی را ببندد، بنابراین رسانه از ورودی دیگر به خروجی می‌رود.

  • تنظیم انحراف (یک ورودی و دو خروجی): هنگامی که در حالت بدون برق، پیستون دهانه پایینی را مسدود می کند، رسانه از ورودی به خروجی بالا حرکت می کند. در حالت تغذیه، پیستون به سمت بالا حرکت می کند تا خروجی بالایی را ببندد، بنابراین رسانه از ورودی به خروجی دیگر مسیر می یابد.
  • راه اندازی جهانی: این طراحی اجازه می دهد تا رسانه ها در هر جهت جریان داشته باشند، اما مانند شیرهای دوطرفه فوق الذکر، تنها دو پورت در یک زمان به هم متصل می شوند.
  1. شیرهای چهار طرفه

شیرهای چهار طرفه معمولاً با یک سیلندر یا محرک دو اثره استفاده می شوند و شامل چهار یا چند اتصال پورت هستند. دو پورت از چهار پورت فشار را تامین می کنند و دو پورت دیگر برای فشار اگزوز استفاده می شوند. تنظیمات یک شیر چهار طرفه یا معمولاً باز است، معمولاً بسته است یا جهانی است.

شیر سلونوئید اس ام سی

نکات مهم در خرید شیر برقی smc

خرید شیر برقی اس ام سی به عنوان یکی از محصولات پر فروش و پر کاربرد در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. در اینجا، برخی از نکات مهم را در خرید شیر برقی اس ام سی بررسی می‌کنیم:

  1. نوع شیر برقی: قبل از خرید، باید نوع شیر برقی را مشخص کنید. SMC انواع مختلفی از شیر برقی را ارائه می‌دهد، از جمله گلویی، کروی، دیافراگمی، توپی و …

  2. مواد سازنده: مواد سازنده شیر برقی بسیار مهم است. معمولاً شیر برقی های SMC از مواد مانند فلزات، پلاستیک و آلیاژهای مختلف ساخته می‌شوند. برای استفاده در محیط‌های خاص، بهتر است برای خرید شیر برقی، از مواد با کیفیت و مقاوم استفاده شود.

  3. فشار کاری: فشار کاری شیر برقی نیز بسیار مهم است. برای خرید شیر برقی، باید از فشار کاری آن با اطمینان آگاه شوید. همچنین، بهتر است مطمئن شوید که شیر برقی انتخابی با فشار کاری مورد نظر شما سازگار است.

  4. اندازه: اندازه شیر برقی نیز باید در نظر گرفته شود. بسته به نوع کاربری، شیر برقی‌های مختلف با اندازه‌های مختلفی وجود دارند. برای خرید شیر برقی، باید به اندازه آن دقت کنید.

  5. استانداردها: استانداردهایی مانند ISO، CE و UL می‌توانند به عنوان معیاری برای انتخاب شیر برقی مورد استفاده قرار گیرند. با بررسی استانداردهای مرتبط با خرید شیر برقی، به شما کمک می‌کند تا مطمئن شوید که شیر برقی شما با استانداردهای لازم سازگاری دارد و از نظر کیفیت، ایمنی و قابلیت استفاده در بلندمدت، مطابق با نیازهای شما است.

شیر برقی اس ام سی و تجهیزات پنوماتیک

چگونه مناسب ترین مدل شیر برقی را انتخاب کنیم؟

انتخاب مدل مناسبی از شیر برقی SMC می‌تواند برای اطمینان از عملکرد بهینه و رضایتمندی شما بسیار پر اهمیت باشد. در ادامه، به شما راهنمایی‌هایی در خصوص چگونگی انتخاب بهترین مدل شیر برقی SMC را ارائه می‌دهیم:

۱. تعیین نیاز شما از شیر برقی: ابتدا نیازهای خود را مشخص کنید. به عنوان مثال، اندازه شیر برقی مورد نیاز، فشار کاری، نوع محیط (مایع یا گاز) و دما را در نظر بگیرید. همچنین، از ویژگی‌های دیگری مانند مقاومت در برابر خوردگی و استحکام مکانیکی مدل مورد نظر آگاه شوید.

۲. مطالعه مشخصات فنی: مشخصات فنی مدل‌های مختلف شیر برقی SMC را مقایسه کنید. در این مشخصات می‌توان به جریان، فشار کاری، نوع اتصال، محدوده دمایی، نوع جنس بدنه و مقاومت در برابر خوردگی اشاره کرد. این مشخصات می‌توانند در انتخاب شیر برقی SMC مناسب کمک کننده باشند.

۳. بررسی تجربه‌های دیگران: نظرات و تجربیات کاربران دیگر را مطالعه کنید. این امر می‌تواند به شما در درک بهتری از عملکرد و عیب‌های محتمل مدل‌های مختلف شیر برقی SMC کمک کند. از طریق ارتباط با افرادی که از مدل مورد نظر استفاده کرده‌اند یا مطالعه نظرات آنلاین و بازخوردها، می‌توانید به اطلاعات ارزشمندی دست یابید.

۴. بررسی گارانتی و خدمات پس از فروش: قبل از خرید، مشخصات گارانتی و خدمات پس از فروش را کامل بررسی کنید تا در صورت بروز هرگونه مشکل خیالتان راحت باشد.

تهیه شیر برقی smc از شرکت پنوماتیک sm30 در ایران

شرکت پنوماتیک sm30 از جمله شرکت های تولیدی انواع شیر برقی است که با ارائه بهترین خدمات و با کیفیت ترین محصولات در این صنف اعتبار زیادی بدست آورد. مشتریان عزیز می‌توانند با مشاوران این شرکت صحبت کنند و خریدی بر اساس نیاز خود انجام دهند.

سخن پایانی

شیرهای برقی smc شیرهای الکترومکانیکی هستند که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می کنند. هدف اصلی آنها تنظیم حرکت گاز یا مایع و از بین بردن نیاز به یک مهندس برای کنترل دستی شیر است که باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود. شیرهای برقی در بسیاری از کاربردها برای تسهیل فرآیندهایی که نیاز به کنترل خودکار یا از راه دور شیرها دارند استفاده می شود. همچنین برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت شرکت اس ام سی ژاپن سر بزنید.

سوالات متداول

شیر برقی smc محصولی است متنوع که انواع مختلفی دارد، برای اطلاع از قیمت های شیر برقی و جزئیات مدل ها با شماره 02136919378 می توانید تماس بگیرید.

برای انتخاب بهترین مدل شیر برقی smc با توجه به نیاز خود می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید و آنها شمارا راهنمایی می کنند تا شیر برقی مناسب با نیاز های خود را با بهترین قیمت بازار تهیه کنید.

شرکت پنوماتیک sm30 با بیش از یک دهه سابقه در حوزه تجهیزات پنوماتیک و ابزار دقیق دارای کادری مجرب و دقیق می باشد که وارد کننده و تامین کننده محصولات smc و festo به داخل کشور است. تمام محصولات دارای بارکد معتبر و گارانتی می باشند.

شرکت ما نمایندگی انحصاری برند های smc و festo می باشند که به ترتیب محصولات کشور های ژاپن و آلمان می باشند.

دیگر محصولات ما شامل جک های پنوماتیک، رگلاتور ها، میکروسوئیچ ها و ضربه گیر های پنوماتیک هستند که برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

5/5 - (9 امتیاز)

6 دیدگاه در “شیر برقی smc

  1. seyedin گفت:

    مدل vt307 رو موجود دارید؟

    1. mizaei گفت:

      بله موجود هست برای اطلاعات بیشتر میتونید با کارشناس ما تماس بگیرید. 02136919378

  2. رضایی گفت:

    محصولاتتون گارانتی دارند؟

    1. mizaei گفت:

      بله تمام محصولات دارای گارانتی هستند.

  3. علی علیزاده گفت:

    سلام
    ممنون بسیار کاربردی بود

    1. mizaei گفت:

      ممنون از لطفتون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *